Limanaki Beach Hotel - Emlékezetes születésnap egy csodás hotelben

Hatvanadik szülinapodon elutazunk valahova kettesben! - ígértem meg Anyukámnak néhány évvel ezelőtt, mikor épp pár mondatot próbáltunk váltani egymással, de valamelyik gyermeknek mindig akadt valami halaszthatatlan kérdése vagy mondandója.

A novemberi kerek szülinap eljött, mi pedig Anyósoméknak, Apukámnak és a Páromnak hála, akik intézték a gyerekek körüli dolgokat, elutazhattunk kettesben néhány napra, hogy jókat beszélgessünk, kávézgassunk, sétálgassunk a tengerparton. Utoljára kislány koromban volt ilyen, igaz akkor nem a tenger mellett, hanem az Őrségben töltöttünk el együtt szuper napokat.

A mai bejegyzésben szállásunkról, az Ayia Napán lévő Limanaki Beach Hotelről szeretnék mesélni nektek. Ha olvastátok a bemutatkozó oldalam, láthattátok, hogy strandokról, kirándulásokról, templomokról, éttermekről tervezek írni, de szállodákat nem említettem. Ez azért van, mert nem szállodában szoktunk lakni Cipruson, így nem tudnék saját tapasztalatokról beszámolni. Viszont ehhez a különleges alkalomhoz szerettem volna egy kis extrát, így esett a választás kivételesen erre a tengerparti hotelre.

Limanaki Beach Hotel este, a tenger felől

A szálloda elhelyezkedése kiváló! A nyáron nyüzsgő Ayia Napa így november végére szinte kiürül, viszont itt a kis kikötő mellett azért ilyenkor is van élet, de pont csak annyi, hogy az ember ne egy szellemvárosban érezze magát. A bulizni vágyó fiatalokra ilyenkor már nem kell számítani. A hotelt busszal is megközelíthetjük, ha nem szeretnénk autót bérelni.

kilátás a szobánkból nappal

éjszaka

és napfelkeltekor

Barátságos személyzettel találkoztunk, kedves, mosolygós fogadtatásban részesültünk, még ajándék bort és édességet is kaptunk.

A szobánk nagyon tiszta volt és modern, az ágy kényelmes, a fürdőszoba tágas és jól felszerelt, több fajta mini termékkel. Akár zuhanyzás közben is lehet gyönyörködni a kilátásban a fürdőszoba nagy ablakán keresztül. :-)

A széles teraszon asztal, székek és napozóágyak is vártak ránk, a legszuperebb pedig természetesen a kilátás volt. A szálloda pálmafákkal körülvett medencéjére is ráláttunk, azon túl pedig elénk tárult a kikötő és a végtelen tenger.

teázás a teraszunkon

A svédasztalos reggelinél több fajta tojásétel, halak, felvágottak, péksütemények, müzlik, édességek, gyümölcsök széles választékából mindenki találhat magának finomságokat. A reggelihez járó automatás kávé nem volt az igazi, csak hogy valami negatívat is megemlítsek.

A medence vize tiszta volt, de így november végén már hideg, hidegebb, mint a tenger, így csak a partján, a pálmafák tövében ejtőztünk egy kicsit mielőtt elindultunk felfedezni a közelebbi-távolabbi környéket.

A hotelnek van egy saját kávézója is, a Limanaki Da Vinci Café & Bar, mely külsős vendégek számára is nyitva áll. November vége felé már karácsonyi díszben pompázott, fokozva ezzel ünnepi hangulatunkat. Itt szerencsére a kávé is finom volt. :-)

Szerintem tökéletes bázis ez a hotel, akár strandolni terveztek, hisz közvetlenül mellette terül el a finomhomokos Limanaki strand, akár a környéket szeretnétek felfedezni. A Love Bridge vagy az Ayia Napa Monostor könnyen elérhető egy kis sétával. A Nissi Beach, valamint Ayia Napa, Protaras és Paralimni látnivalói pedig busszal vagy autóval. Közvetlenül a hotel mellett egy nagy supermarket is található, ahol élelmiszereken kívül rengeteg szuvenírt is árulnak.

Limanaki beach a hotel mellett

Limanaki beach naplementekor

Love Bridge, a hoteltől sétatávolságra

Bátran ajánlom ezt a szállodát nektek is, ha valami különlegesre vágytok, egy kis luxusra a mindennapokban, de közben mégis egy barátságos, családias hangulatú helyre, ahol odafigyelnek a vendégekre, legalábbis mi így tapasztaltuk ezalatt a pár nap alatt, ami nagyon hamar elröppent. És az az egy év is, ami azóta eltelt. Igaz ma nem ilyen szép helyen, de ma is találkozunk Anyukámmal, és ez a lényeg, hogy együtt lehetünk és megünnepelhetjük most épp a hatvanegyediket. Sok-sok boldog szülinapot kívánok innen is!

Kalifi kávézó, Paralimni, melyről a következő bejegyzésben mesélek

Ha tetszett, amit olvastál csatlakozz Facebook oldalamhoz, hogy ne maradj le az új bejegyzésekről!

...............

Előző bejegyzés:

A ciprusi Santa Barbara

Következő bejegyzés:

Kávézó kilátással a türkizkék tengerre